HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







2 Haziran 2010 Çarşamba

Ne Yapsam Bilemedim !

Herzaman ki gibi bir gündü aslında yine ev-iş  iş-ev ikileminde tamamladım günümü Askerim aradı konuştuk tatlı tatlı , özlemimizi dile getirip özlendiğimizi duyduk bol bol... Evde yaza merhaba temizliği var her yer ayakta resmen anneme yardım ettim elimden geldiğince herşey yolundaydı kendimce taki  gece haberlerinde Hakkari de bi birliğe terör örgütü tarafından taciz ateşi açıldığı 2 yaralı askerin olduğu bölgeye Çukurca ve Yüksekova'dan destek kuvvetlerin gönderildiği haberinin sıcak gelişme olarak yayınlanmasına kadar! Dondum kaldım resmen ne yapacağımı bilemedim... Modemimde bi sorun var nete girip haberin detaylarına da bakamıyorum nasıl haber alıcam bilmiyorum... Arkadaşalrımdan yardım istedim netten bakmalarını rica ettim her biri bi yerden baktı ama yok! birliğin neresi olduguna dair bi bilgi yok! Sabahladık artık biraz ağlayarak sonra ağladığım için kendime kızarak, güzel şeyler düşünmeye çalışarak bol bol dua ederek sabahladım ama ömrümde bu kadar uzun bi gece daha geçirdim mi? SANMIYORUM! Sabah işe gelir gelmez hemen haberin detaylarına baktım ilk iş. Edindiğim bilgilere göre Sevdiceğimin olduğu bölge değil. Ama içim rahatladı mı? HAYIR! sonuçta hepsi asker hesi bizim için orda onların kılına zarar gelsin istemem ASLA! bi de sevdiceğim fırsat bulur arar da iyi olduğunu duyarsam çok iyi olacak...





.....................................  362  ...................................

6 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

CANIM BENİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.
HABER ALANA KADAR VAKİT GEÇMEK BİLMEMİŞTİR,İNŞALLAH SAĞ SALİM KAVUŞURSUN YARİNE:)
SEVGİLERİMLE..

SeBeBsİz dedi ki...

Gelibolu17 :
Teşekkürler cnm öyle oldu malesef çok zor bişeymiş yaa Allah sabır versin Asker yolu bekleyen herkese en çok buna ihtiyaç var çünkü.
Sevgilerle...

Kbr-Bhdr dedi ki...

düşünemiorum tatlım o geceyi. herhalde hayatının en zor gecesi olmuştur. insan yakınının sağ olduunu bilse bile sevinemio ne yazıkki sonuçta dierleri de bizim vatandaşlarımız dierleride ana kuzusu.
rabbim burunlarını bile kanatmasın hiç birinin inş sağ salim dönmei nasip etsin herbirine

SeBeBsİz dedi ki...

Amiinnnnn ! Kübracım bütün askerlerimizin yardımcısı olsun Allah'ım...
Sevgilerle...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım Merhaba ..Allah sevdiğine bağışlasın..Bütün askerlerimizi ALLAH KORUSUN...

SeBeBsİz dedi ki...

Hoşgeldin sefalar getirdin paşakızı :) Aminnnn! İnşallah! cümlesini korusun Rabbim...