HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







21 Haziran 2010 Pazartesi

CEVAPLANIP YAYINLANAMAYAN İLK MİM :)

Pek sevgili Şekercik Ve Bakubuna Çılgınlığı beni mim'lemiş vee beni ilk mimleyen olmuşşş... Teşekkürler tatlım ...

Veee cevaplar :


FELSEFEM : (içinde bulunduğum durumdan sebeb) Günler ne kadar zalim olsa da geçmeye mahkumdur!
                      
HAYAT :  Herşeye rağmen yaşanılan süreç ...

ÇOCUKLUK : Keşke şimdi buralarda olsa :) Bence her insanın içinde bir yerlerde var olan durum...

GÜNEŞ : Günaydınlar olmadı, günler aymadı O'nsuz... (şafak karanlık)

        Güneşimi kaybettim , gözlerini görmem gerek...

GÖZLER : Baktığımda ışıltısında kaybolduğum içimi titreten kahverengi gözleeeerrrr...

YILDIZLAR : Tutulan dilekler... Uydurulan hikayeler...

GÜZELLİK : 'Bakan gözdedir' diyeceğim çünkü böyle düşünüyorum...

 SEVGİ : Mutlu olmak için şart...

AŞK : Büyüleyici bir güzellik, acısına , tatlısına, sevincine, hüznüne koşulsuz dayanma gücü bulduğun bi durum ( Aşk SENin adın sevdiceğimmmm) 

 ERKEKLER : Anlaması mümkün olmayan...

SAVAŞ : Mümkünse hiç mi hiç olmasın...

AĞLAMAK : Dokunmanıza bile gerek yok şu sıralar...

DENİZ : İzle,dinle huzur bul...

AYNA : Kim yaptıysa iyi ki yapmışşş ...

HAYAL : Moral kaynağımmm ...
Şimdi mim'leme sırası bendeeee :))









......................................  342  .....................................

6 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

rica ederim tatlım çok keyifli bi mim olmuş. öpüorum.

yenigelinceyizi dedi ki...

sevgili arkadaşım sana bişey sorabilirmiyim birincisi şu mim dene olayı ben nasıl yollarım ?bişey daha hani izlediğin bloglar yanda duruyorya ben de onları blogu görüntüleyip yana nasıl alırım şimdiden çoook teşekkür ederim

SeBeBsİz dedi ki...

KÜBRACIM : öpüyorum tatlım seni tekrar teşekkürler

YENİGELİNÇEYİZİ : tatlım bilmyiyorum daha pratik bi yolu varmı ama soruları tek tek yazıp cevapladım ben ve kime göndermek istiyorsam onun ismi ve adresiyle bağlantı oluşturdum. diğer sorun için ise tasarım sayfasında sayfa ögelerinin bulunduğu bi yer çıkacak orda gadget ekle yazan yere tıklayıp açılan sayfa da blog listesi yazanın yanındaki artıdan ekleyebilirsin... umarım yeteri kadar açık olmuştur. Sevgilerle...

yenigelinceyizi dedi ki...

çoook teşekkür ederim canım

SeBeBsİz dedi ki...

rica ederim canım umarım işine yaramıştır :))

Chilek dedi ki...

keyifli bir mimmiş:))