HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







8 Haziran 2010 Salı

VEEEE İLK MEKTUBUM ...


Aslında pek de ilk sayılmaz bu mektup ,sadece posta yoluyla gönderdiğim ilk mektup desek daha doğru olur sanırım... Herneyse sonuda çıktı işte mektubum yola , sen rahatsın tabi sevdiğim haberin yok yolda bi mektubun olduğundan ama ben çok heyecanlıyım :)) Mektubumu eline aldığın andaki hislerini tahmin edebiliyorum , yüzündeki tebessümü , gözlerindeki ışıltıyı tahmin edebiliyorum ama görmek isterdim yine de... sen mektubumu heyecanla okurken ben bi kelebek gibi etrafında uçuşup her anına şahit olmak isterdim... Ben görmesem de mutlu olduğunu bilmek buna vesile olabilmek bile benim için büyük mutluluk...
Hasretle beklenmektesin...





......................................  356 ........................................




10 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

yeni temana bayıldım şekerim.

mektuba yazcak bişi bulamıorum. rabbim bian önce kavuştrsun sizi. ve tüm askerleri ailelerine sağ salim inş.

esra dedi ki...

senin mektubun, eniştemin askerdeyken ablama yazdığı mektupları aklıma getirdi:)))allahım ne romantik adammış benim eniştem,aradan yıllaaaaaarrr geçmiş ..hayat insanda romantiklikmi bırakıyor...inş senin eşinde, sende hep bu romantızmi yaşatırısınız içinizde:))

SeBeBsİz dedi ki...

KÜBRACIM :
:)) teşekkürler tatlım ...
Amiiiiiiinnnnnnnnn Bitanem inşallah bütün askerler kavuşssun bekleyenlerine...
ESRACIM :
4.yılımız bitti sayılır :)) ve ben hala yanına giderken dizlerim titreyerek gidiyorum hani ilk gün ki gibi desem inan abartı olmaz :)) aynı heyecanı o'nda da görüyorum dediğin gibi inşallah kaybolmaz bu heyecanımız :))
Sevgilerle...

Unknown dedi ki...

ya bu nasıl bi blogg böhüühhühü.blogunu çatı katı sayesinde keşfettim.boğzıma bişey düğümlendi okurken.Allah sana dayanma gücü versin arkadaşım sevdiceğine tez vakitte kavuş inşallah...başkada bişey söyleyemeyecek kadar duygusallaştım

SeBeBsİz dedi ki...

hoşgeldin Uludağ_Burçin...
Amin tatlım Allah hepimize önümüzdeki zorluklara dayanma gücü versin... bu kadar hüzünlendirdiğim için üzgünümmmm :(
yine gel olur mu :))
zaman zaman güzel şeyler oluyor malummm ;) onlara da ortak olmanı isterdim :)

ebru dedi ki...

allah kavuştursunn memleketlim. bende bu dizeleri canım sıkıldıkça eşime mesaj atıyorum tabi çok seviniyor...

şeKERcik dedi ki...

canım benim tam tamına 460 gün bekledim bende.içime çeke çeke özlemi yaşadım.hele birde teskere günüki heyecanı anlatamam.RABBİM TEZ ZAMANDA kavuştursun.sayılı gün çabuk geçmiyor.ama önündeki günlere değil geçen günlere bakıp moral bulabiliyor insan.VE ASKERDEYKEN MEKTUPLAŞMANIN MANASI ÇOK DERİN.ilk yorumum oldu ama son olmayacak inş.

ayy genemi kısa yazmayı beceremedim anlamadımki:D hayır ilkay alışıkta sizler pek alışık değilsinizdir:D çokça öptüm.(izin vermiştin ya:D

SeBeBsİz dedi ki...

ebruliyemektarifleri :
Hoşgeeldin memleketlim :)) sefalar getirdin...
Şekercik:
Hoşgeldin sefalar getirdinnn beni çok mutlu ettin burda olmakla :))
aslında başlarda hiç geride bıraktığımız günlere bakamıyordum çünkü minnacıktılar ama şimdi bakıyorum kocaaaaaaaaaa 111 gün geride bırakılmış :)) zor ama gururlu, ama çokda endişeli ve stresli bi bekleyiş Allah asker yolu bekleyenlere sabırlar versin inşallah... Biran önce Teskere Heyecanını yaşamak dileğiyleeee...
Sevgiyle ve bol öpücükle kal ;))
(mutlaka bekliyorm yine gel)

Unknown dedi ki...

bak yine geldimm:)) ya benden kurtulamazsın hahaha...bir anda okaa duygulanmamın bi sebebi var SEBEPSİZ değil yani:)benimde sevdiceğim askere gidecek ben şimdiden arabesk moddayım nerde asker görsem salya sümük ağlıyorum benim yüzümden bunalıma giricek çocuk:(bide senin yazdıklarını okuyunca hah dedim işte bende böleyim bu arada işin garibi diğer bi ortak nokta bu sene bende kpss ye giricem :S

SeBeBsİz dedi ki...

Uludag_Burcincim :
Tekrar hoşgeldin tatlım, senin adına hem sevindim hem üzüldüm valla :S
Sevindim çünkü askerlik çok önemli bi dönem bi erkek için ve sende bu önemli dönemde onun yanında olma her anına tanık olma şansına sahipsin bu çok güzel ama üüldüm özlemek çok zor :( bi tavsiye benden sana sakın onun yanında böyle güçüz davranma SEN onun için önemli bi faktörsün ve hep dimdik dur ki o da daha kolay atlatsın ;)) deki ne çabuk bu kadar tecrübe edindin :)) bunlarda yaşayanlardan aldığım öğütler Allah razı olsun Çok işe yaradı ve yarıyor... Kpss'de bol bol başarılar diliyorum şekerim Allah yardımcımız olsun cümlemizin...
Zamanla daha çok ortak nokta bulabilmek dileğiyle sevgiyle kal :))