HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







17 Haziran 2010 Perşembe

HER ŞEY VAR BU POST'TA :))

Evvetttt  ilk mektubumuz olması gereken yere ulaşıp gerekli kişiyi mutluluktan havalara uçurdu :)) mektup gidene kadar ben çatladım ama olsun değdiiiii :)) sesinden bile anlaşılıyordu ne kadar iyi geldiği :)) ama ben cevap için bekleyeceğim biraz :S fotoğraf da ekleyecekmiş Bitanesi onun için biraz bekleyecekmişim :))





Veeeeeeeee   Hepiciğimize HAYIRLI KANDİLLER diliyorum... Rabbim böyle Güzel Günlerde Hepimizin dualarını kabul etsin İnşallahhh... Böyle hayırlı günlerde dualarda buluşmak dileğiyle... Gönlünüzden geçen herşey dilerim gerçekleşir... Allah'a emanet olunnn...



Veeee Veeeee Veeeeee İLKAY'cığımın  hediyeleri geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)) hepsi harikaa bayıldım bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmm  :)) Hepsi diyorum çünkümmmmmm İlkaycım yaptığı çerçeve ve broşun yanında bana yine hediye göndermişşş :)) bayıldım hepiciğine YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM HEMŞERİMMM , ÇOK TEŞEKKÜRLER :*
Elbette yazacağım detayları ve hediyelerimin resimlerini yayınlayacağım tabimkiiiiii :)) ama şuan ancak bunlar yazmak için fırsat bulabildim resimleri yükleyemedim pc'ye ...



Sevgiyle , Saygıyla Kalınnnnn ....






..............................................  346  ..........................................

3 yorum:

Adsız dedi ki...

gözün aydin simdi zamanda gecmiyodur hadi hayirlisi bi bakmisin mektup eline gecmis :)

hediyelerini iyi günlerde kullan gelen mektubu koyarsin o zaman cerceveye resimli olacaksa :D

seninde Regaib Kandilin mübarek olsun hayirli kandiller

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Hadi gözün aydin bitanem güle güle kullan bütün hediyelerini, mektup icinde hadi bakalim bian önce eline gecsinde sevincin tavan yapsin bizide mutlu etsin :)


Canim kandilin mübarek olsun dilegin hersey gönlünce olsun dualarinda benide eksik etme yer var olurmu fistigim :) cok öptüm

SeBeBsİz dedi ki...

SEVDA :
sabırsızlıkla bekliyorum canım tıpkı sevdiceğimi beklediğim gibi :S
Teşekkür ederim tatlım kısmet kim biilir değil mi :D
Rabbim hepimizin dualarını kabul etsin inş.


KÜÇÜKDOKUNUŞLARIM :
canım beniiiimmmmmmm :))
valla hep birlikte bekliyoruz deyim telefonda acele etsin biraz cevap için :))
Saol balımmm inşallah bütün dualarımız kabul olur tatlım benim tabiki dualarımdasın çok öpüyorum Allaha emanet ol ...

Sevgilerle...