HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







2 Ağustos 2010 Pazartesi

Ben miyim aynada gördüğüm ? Bu benim hayatım mıııı ??? :))

Aman Allah'ım bu ne :)) Delircem yakında yaaa kendime ayırdıgım tek vakit uyku vakti o da gün de 4 saatin üstüne çıkmıyor :S Allahım telefonun fişini çekicem şimdi yaaa bi yazı yazdırmadılar baladım başlayalı 3 kere telefon çaldı vee bende koptum :)) yazacaklarımı unuttuuuummmm :))
Bir süre daha böyle olucak sanırım ramazan bayrmınıda atlatır öyle gelirim temelli :)) birazrs çalışırım ramazanda ii olur sanıyorum yanii kendimce:)) KPSS var ben işe gömüldüm inanamıyorum kendime :))

Öyle birşey ki bir saat içinde bütün ruh hallerine girebiliryorum (yanda görüldüğü üzere) ve hepsini son noktada yaşayabiliyorum :)
bi anda sinirden ağlamak üzereyken bi bakıyorum gülmekten yaş geliyor gözlerimden , ama ne derler
' GÜLSEM , OYNASAM DA SEVDİĞİM AKLIMDAN ÇIKMAZ! '
Aynen öyle valla :S ama çok iyi şükür bin kere ...
Allah bütün askerlerimizin yardımcısı olsun , bekleyenlere de sabır versin...

Başlıkda yazmışım ben miyim aynada gördüğüm ilahi ben aynaya baktığın mı kaldı kii  :))

Birde sıcaklar var ki burdaaaa ölüyoruz resmennnn , Allah yardım etsin valla herkese sıcakta insanın sabrı da azalıyor, çok zor...

Şimdilik bu kadar hayattayım şükür :))

SEVDİCEĞİMMMMMM ÇOK ÖZLEDİM SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ


ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMM....









................................................. 300 ............................................................

1 yorum:

şeKERcik dedi ki...

ay kıyamam sana kuzummmm :D birara bende sadece uyku halindeyken kendime vakit ayırabiliyordum.Uykumda tırnaklarımı kesicektim o derece:D

bu aralar bende yoğun bir tempoya bulaştım.Bakalım hayrola.

Az kaldı MAŞALLAH çoğu gitti sonuçta .Geçen günlere bak.

Öpüldün hayatım.