HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







7 Haziran 2010 Pazartesi

KOCAMANNN Bİ SÜPRİZ OLDU BANA :))

Sevgili ÇATI KATI İLKAY yiğeninin sünnetinde giymek üzere armineden kıyafet aldığını ve bunu kim tahmin ederse ona elleriyle süslediği çatıkatı ilkay klasikleri arasında yeri almış olan çervelerinden bi tane süsleyip hediye edeceğini söylemişti... ve bende katalogdan bakıp yorum yazdığımı sanıyordum kiiiiiiii aslında yazmamışım bi süre blogumda sorun vardı sanırım ondan kaynaklandı bu durumda ve ben farkettiğimde 5 hazirandı yani son gün :)) hemen yazdım tahmin ettiğim kodları yaptım yorumumu (ki son katılan benim bu durumda doğal olarak) :)) ve vee veee bugün öğlen yemeğinden gelip bloguma daldım sonra face'imi açtım birde ne göreyim İlkaycım çekiliş sonuçlarını açıklamış hemen blog'da aldım soluğu okudum okudum okudum :)) bi de baktım BEN :)) sonra dedim belkim yanlış okumuşumdur tekrar tekrar okudum valla BEN :)) yaaa işte böyle mutlu eder adamı hemşerisi (TEŞEKKÜRLER), ne süpriz oldu ama varya İlkay'ın eşi Yasin abi çekmiş kurayı tabi bi teşekkürde kendilerine...şimdi ben büyük bir heyecanla çerçevemi bekliyorum , gelir gelmez hemen gösterticem ve birçok şeyin ilk'i olarak tarihe geçicek sevgili çerçevem  :))




.....................................  357  ......................................

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler ederim canim

SeBeBsİz dedi ki...

Teşekkürler Sevdacım :))

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Tebrik ederim canim senin adina cok sevindim hadi bakalim hayirli olsun cerceven simdiden :) cook öptümm

SeBeBsİz dedi ki...

Teşekkür ederim tatlımmmm :)) bende çok sevindim :) öpüyorum tatlım iyi bak kendine , sevgilerle...