HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







5 Haziran 2010 Cumartesi

100. Gün !!!

Bugün 100 günü geride bırakmış bulunuyoruz Askerim!
100 gün! Neler neler yaşandı, neler neler değişti hayatımızda... 100 gün! dile kolay yüreğe zor 100 gün!
Başladık işte şafağı düşürmeye sonuda gelecek hayırlısıyla 0'ı da göreceğiz ve bi sabah yine SENin olduğumda şehirde uyanmanın sana bir nefes kadar yakın olmanın doyumsuz hazzını yaşayacağım yeniden... Şafak 359 daha sayacak çok günümüz var ama hergün bizim için hergün biraz daha yaklaşmış oluyoruz mutlu son için... Zor da olsa sabırla bekleyemeye çalışıyorum elimden geldiği kadar. Sen kendine iyi bak yeter, bakıyorsun biliyorum bunun için elinden geleni yapıyorsun farkındayım ama kendin için bi bakıyorsan bir de benim için bak kendine...



................................. 359 ...................................

8 yorum:

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Canim en kisa zamanda kavusursunuz insallah rabbim sizi birbirinze bagislasin.. 100 günü geride birakmisiniz bi kac ay sonra tekrar bi 100 gün birakacaksiniz ordan bakmisinki bitmis yanina gelmis bile :) cok öptüm canim..

SeBeBsİz dedi ki...

Aminnnn canım Allah razı olsun güzel duaların için :))
aslında ne yalan söyleyim başta ben hiç bitmeyecek sanıyordum ama artık o kadarda umutsuz değilim 100 gün az bi zaman değil zor oldu tabi ama geçti işte :))

Kbr-Bhdr dedi ki...

canım bian önce kavuştursun rabbim sizi.
bak şmdi 100 geçmiş geriye kalanda pıt die btcek allaın izniyle.

SeBeBsİz dedi ki...

İnşallah tatlım inşallah...

Adsız dedi ki...

insallah hayirlisiyla gelip gecer ve kavusursunuz

SeBeBsİz dedi ki...

hoşgeldin Sevdacım, Aminnn İnşallah :))

yenigelinceyizi dedi ki...

selam arkadaşım
o kadar güzel yazmışsın ki inan duygulandım eşime çektirdiklerim gereksiz yere huysuzlanmalarım geldi aklıma Allah ım bir an önce kavuştursun inşallah

SeBeBsİz dedi ki...

A.selam yenigelinçeyizi hoşgeldin...
Üzmeyelim sevdiklerimizi, aslında her zaman kıymetliler öyle olmasa hayatımıza sokarmıydık ama ayrı kalınca herşey çok daha başka oluyor... Umarım hiç ayrı kalmazsınız...