HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







18 Haziran 2010 Cuma

HEDİYELERİM GELDİİİİİİİİİİİİİİİ :))

Burda bahsetmiştim Çatı Katı İlkaycığımdan kazandığım hediyemden :)) Çok mutlu oldum, şaşırdrım, hattaaaa bildiğiniz şok geçirdim :)) neden miiii çünkü benim öyle çekilişlerde falan hiç şansım olmaz da ondan :)) ama sanırım talihim dönüyor :P

Herşeyden önce bir de burdan teşekkür etmek istiyorum sevgili hemşerim ilkaycığıma ... TEŞEKKÜRLER TATLIM ÇOK MUTLU ETTİN BENİİİİİ...

Ben pek bi sabırsız insanım bu benim doğamda var bazen başıma iş açsada seviyorum ben bu heyecanı :)) İlkaycım bugün gönderiyorum der demez aradım annemi hemen kargom gelebilir bi yere gitmeyin dedim :))
Neysem kii düünnn geldi kargom ve hemen telefon geldi bana kardeşim arıyor
-- Ablacım müjdemi isterim kargon geldiiiiiii :))
-- Yuppii yuppiiiii oluyorum tabi hemen :))
Çünkü İlkay benim için gerçekten önemli bir insan ve benim için elleriyle çerçeve, broş yaptı ve yanında süpriz hediyelerimde vardı nasıl 'yuppiii' olmayım :))

Dün kandil sebebiyle oruçtum (Allah kabul etsşn İnşallah) ve öğlen eve yemeğe gitmeycektim amaaaaa bu planım telefon geldiğinde hemen iptal oldu ve ben soluğu evde aldımmm tabimkiiii
Eve girer girmez daha iki kardeşimde tepemdelerrrr
-- Ablaaaa hangi site buuuu bizde üye olalımmm nolur söyleee
demeye başladılar , hadi kız kardeşim heveslendi anladım da erkek olana oluyo onu çözemedim :)) o da hepimizden heyecanlı :))


Veeee kavuştum hediyelerimeeeeeee :))

fonda görünen kumandamınızın kusuruna bakmayın ki ben hediyelerimden başka birşey görmediğimden farkında bile olmadım şu an görene kadar :))
Daha yakından görelim ama demiii :))
İşte çerçevemmmmmmm (yeşile bayılırımmm)
Buda şirinler şirini broşummmmm :)) (telefonla çektiğimden biraz bulanık olmuş bu konuda üzgünüm)



veeeeeee bunlardaaaa süprizzzz olan hediyelerimmmm ben biliyorum içindekileriii ama sizin için hep bir sır olarak kalıcak :P



Evveeettttt işte böyleee :)) Çatı Katı İlkay klasikleri arasına giren çerveme kavuştuğum içn pek bi mutluyum :)) broşcuğum çok güzellll :)) ve sır paketlerindekiler süpperrrrr :))
hehehe çok kötüyüyüm demiii :P

Bu hediye benim yüzyüze tanışmadığım bir insandan aldığım İLK hediye, hatta ilkay benim blog dünyasnda tanıdığım İLK blogger, blog açmama sebeb olan insan, başını omzuna koyup ağlayamasanda yanımda olduğundan heran emin olduğum İLK insannn ve bu yüzden bu hediye benim için çok çok önemliii
Neyse ben sulugöze bağlamıyım şimdi zaten çok hassas günlerdeyimmm :))
Sevgiyle Kalınnnnnn ...
Herşey Gönlünüzce Olsun




......................................  345  .........................................

8 yorum:

şeKERcik dedi ki...

pıt pıt :D bir damlada benden olsun.Cnm o sırları öğrenmek için ilkayı arattırma bak:D

ay çok sevindim adına ya.Ama bu günlere şanslı olman başka bir güzel.Çünkü şuan neler hissediyorsun seni çok ama çok iyi anlıyorum.

Asker yolu gözlemek nasıl bişeydir çok iyi bilirim.ALLAH GÜLEN YÜZÜNÜ SOLDURMASIN SEVGİYLE KAL.

SeBeBsİz dedi ki...

ahahaha ara şekercikicim :)) başka şansım yok :P

evet tatlım yaa sanki hayat bana bu ara biraz anlayşlı davranıyor gibi , heryerden kırıcak değil ya kanadımı bi yerden de güzellikler oluyo çok şükür...

Artık bende iyi biliyorum :S
Sevgiyle kal tatlım :*

çatı katı dedi ki...

canım benim gözlerimi doldurdun inanki..senin çok güzel bi kalbin var vee çok çok mutlu olacaksın..ve bu sıkıntılı günlerin geçip kahkahalar atmaya başladığında ben sana yaaa gördün müü? diyeceğim :)

mutluluğundan mutlu oldum iyi ki varsın hemşerim :) kocaman sarılıyorum sana hem bak belki gerçekten sarılırım yakın bi zamanda hişşşş çaktırmaaa :))

SeBeBsİz dedi ki...

ÇATI KATIM İLKAYIM :)) :
Tatlım benim yorumunla şenlendirdin blogumu teşekkürler :)
o senin kalbinin güzelliği canım benim :) inşallah o günleride göreceğiz hep birlikte ;)
Sende iyiki varsın toprağım benim , inşallah canım yaa ne zaman gelirsen gel başıma taç olursun canım benim :))
tamam çaktırmam :P
Sevgilerle...

ikimiz dedi ki...

çerçeveye bayılldımmm harika görünüyor güle güle kullanın izninizle sizi izlemeye almak isterim sevgiler banada bekliyorum sizi :D
http://modadunya.blogspot.com/
http://ikimiz-2.blogspot.com/

SeBeBsİz dedi ki...

ikimiz :
hoşgeldinizzz :)) bende bayıldım ve resimde durduğundan kat kat daha güzel :)) Çatıkatı İlkaycığımı takile bence bigün muhakkak bu çerçeve çalar kapını :))
Sevgilerrrr

mine dedi ki...

ne hoş hediye almak, her daim böyle mutlu hediyeler almanız dileğiyle

SeBeBsİz dedi ki...

mine:
hoşgeldin öncelikle :))
hedye almak çok hoş gerçekten bi de böyle çok istyediğin şeyler olunca hele bide el emeğiiiiii :) o zaman değme keyfime :))
sevgiyle kal yine beklerim :))