HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







27 Mayıs 2010 Perşembe

((: OFFF KPSS OFFFF :)))

Öyle gülücüklü başlık aldatmasın sınav 26 Eylülde daha 500 soru çözmüş değilim yaaa :(( ne oluyorkine bana :D ders çalışmak dışında herşeye enerjim var :)) biri benim yerime girip şu sınavdan 90 alabilir mi acabaaaa :P
Allah'ım içime ders çalışma aşkı ver Ya Rabbimmmmmm :)
Ders çalışmak istiyorum ama şöyle güzel bi bahçe olsa ohhh sadece kuş seslerin olsa hafifden bi rüzgar inceden inceden ağaçların dalları sallanca yaprakların harika sesleri duyulsa bende tam orda işte tam tam tam orda bi güzel sınava hazırlansam ne süper olur yaa :D


işte tam burda ders çalışmak istiyorumm ben yaaa :D
Adresi bilen yardımcı olabilir mi acabaaa ?




Bi de burası bizim olsa ne süper olurdu yaaaa...
( Allah'ım duyuyorsun garip kulunu )







...................................  368  .....................................

16 yorum:

Adsız dedi ki...

kolay gelsin sana canim Allah zihin acikligi versin evet resimdeki yerde güzel ama bilmiyom ben yerini :))))

Adsız dedi ki...

cnm birde ayarlardan kelime dogrulamayi kaldirirsan yorum yazmak daha kolay olacak tsklr

Kbr-Bhdr dedi ki...

ahh ahhh aynı dertten yanıorum bnde! tez yazıorum yazmaya çalışıorum yada öle bişi:) bgn son gündüü benmki btmedi herşei yapmaya vakit bulup tezi yazmaya bulamadım bu egce sabahlaıp sabaha yetiştrmem şart yoksaa kalcam:)
ne kadaaan rahatım ama varyaaa 10 dk net 1 dk yazı:)
o istediiin yer bizim çiflie peek benzio şekerim buyur gel beklerim:)

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Rabbim kolaylik versin bitanem umarim hersey istedigin gibi gider :) Ama su bahce isi biraz zor neden dersen sahsen ben orda ders mers calismam :D kafayi vurur yatarim hahahaha ... yada cocuklar gibi ordan oraya kosurtur yda söyle bi yürümek harika olur .. Coook öptüm canim benim..

SeBeBsİz dedi ki...

Sevda :
Hoşgeldin tatlım :)) Amin canım Allah ders çalışması gerekipte içinde o aşkı bulamayanlara Ders çalışma aşkı versin inşallah :))
Ayrıca uyardığın için teşekkürler blogda daha acemiyim farkında değildim kelime doğrulamanın ve hemen kaldırdım :))

Kübracım :
içini karartmak gibi olmasında senin işin daha bi zor gibi bana göre benim önümde daha aylar var neyse umarım bitirmişsindir tatlım :)
Ayyy gerçekten sizin çifliğe benziyomuuuuu ne kdan mutlu oldum şimdi senin adına :D ohhh dua edelimde bizim de olsunnnnn :))


Küçük Dokunuşlarım :
Aminnnn İnşallah herkes iyi puan alır herkes yerleşir ve mutlu olur :)) Şaka bi yana herşeyin hayırlısı olsun tabi en önemlisi bu bence.
uyku muuuuuuuuuu ??? orda mıııııııı??? :))) öyle mutlu olacaksan neden olmasın ;))

Sevgilerle...

bir güzel çift dedi ki...

Ah KPSS ahhhh :) okulu bitirdikten sonra biz de girmiştik.tam 4,5 saat ter dökmüştük.hele bizim sınavdaki o uyuz eğitim soruları yok mu tüm öğretmen adaylarının psikolojisini bozmuştu :) hala da bozuyor sanırım...
Allah yardımcın olsun canım...

uğurböceği dedi ki...

allah yerdımcın olsun.ben öyle bir yerde ders çalışamam ota böceğe bakmaktan hayal kurmaktan.

SeBeBsİz dedi ki...

bir güzel çift :
aminnnnn canım teşekkürler :) fena bi durum :) Allahın izniyle bi atlatsaydık hayırlısıyla :))

uğurböceği :
Saol canım :)) işte hayal kurdukça insanın ders çalışası geliyor :)) ÖSS hazırlık yıllarında öyle yaptırırlardı bize dersten önce :))

esra dedi ki...

bu kadar güzel ve büyük olmasada ,bizim bahçe işine yararmı canım..buyur gel...

SeBeBsİz dedi ki...

esracım yaramaz mı hiç :)) böyle candan bi davet varsa her yer işime yarar tatlım :)) Teşekkürler...

Tespih Taneleri... dedi ki...

Super bir yer masaallah,Rabbim ne guzellikler yaratmis hayret etmemek mumkun degil dogrusu...
Allah gonlune gore versin canim
Sevgiler

SeBeBsİz dedi ki...

Tesbih Taneleri :
öncelikle hoşgeldin :))
Güzel Allahım yaratıyo işte ne güzellikler de biz layık olabiliyormuyuz kıymetini bilebiliyormuyuz orası tartışılır.
Rabbim hepimizin gönlüne göre versin İNŞALLAH :)
Sevgilerle...

gelibolu17 dedi ki...

ne güsel yermiş yahu canım çekti,olsada otursak,yada hatta yayılsak şu çimenlerin üstünde,otlayasım geldi yemin ederim,
kimin eviymiş burası evlatlık alsın beni:)dermişimmmmm....
sevgiler selamlar..
Allah gayret kuvvet versin,başarılar...

SeBeBsİz dedi ki...

Gelibolu17:
:)) kimin olduğunu bulmammız imkansız ama bizlerin ve tüm isteyenlerinde bir gün öyle huzur dolu manzarası olan bir evi olmasını dilememiz ve bu yönde dua etmemiz daha kolay olur sanıyorum :))
çok teşekkür ederim Allah'ım herkesin yardımcısı olsun ...
Sevgiler...

ebru dedi ki...

canım benim bede öyle biyer istiyorum ama ders çalışmak için değil tabi benim kpss yaklaştı 1 ay kaldıallah yardımcım olsun o başka. ben kesintisiz uyumak için istiyorumm.
bol şans kpss de...

SeBeBsİz dedi ki...

Ebruliyemektarifleri :
Allah kolaylıklar versin inşallah :)) ve inşallah böyle harika bi yerin olur dilediğin bütün güzellikleri yaşarsın :)
sevgiyla kal...