HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...

HER TARAFI SARSA DA ZALİMLERİN BELASI , HEPSİNİ YERE SERER MAZLUMUN BİR DUASI...







22 Mayıs 2010 Cumartesi

GÖZLERİNİ GÖRMEM GEREK :'(

Ne kaaa takıntılı bi insanım taktım mı takıyorum yani... Bu günlerde de bu şarkıya takmış durumdayım NEDENSE ???

Hadi dinleyelim mi beraberrr...

Hatta söyleyelim ... Ne dersin ???

( o zaman şarkının sözlerine bi dokunalım )




Güneşimi kaybettim gözlerini görmem gerek. Yaşamaya dönmem için hasretini silmem gerek...
 

...................................  373  ..................................




2 yorum:

uğurböceği dedi ki...

ahhhhhhhh aşkımın yeşil gözlerini görmeden 114 gün daha geçireceğim.

SeBeBsİz dedi ki...

Allah sabır versinnn... Çok zor biliyorummm bende ASKER yolu bekliyorum, şuan bizimde şafağın 114 olması için neler vermezdim :)) ama sabır sabır sabır sevgili uğurböceği :)) hoşgeldinnn
Sevgilerle...